Torsdag

Denna kväll spenderades tillsammans med Johanna & Isabella. Dagen har varit helt okej, slutade vid tjugo i fem, gick hem och sen kom Johanna. Så skönt att få se henne efter alla dessa dagar. Vid sju-tiden ringde vi Isabella och sedan möttes vi upp vid ICA för att handla. Det blev hemmagjord pizza, en favorit. Och sen jordgubbar & te. Har inte skrattat såhär mycket på länge, denna kväll behövdes verkligen. Tack fina vänner.
Imorgon är det tummen upp för fredag, dock så är jag lite ledsen då jag har insett att det här var typ sista helt vanliga veckan i skolan.. Jag vet inte varför, men jag har det alltid jobbigt i slutet av terminen då allt börjar ta slut och sen när man börjar på höstterminen så kommer allt vara annorlunda osv.. Men men, skönt är det iallafall..! Nu ska jag sova, måste ladda batterierna för morgondagen.
Kram..!





Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0