Morsdag

Mamma. Den absolut viktigaste personen i hela mitt liv. Jag känner och tycker helt klart att utan henne skulle jag aldrig vara där jag är idag, och jag är stolt över vilken människa jag är idag. Min mamma är min bästavän, hon är helt underbar. Älskad mamma, vän, hustru, syster, dotter, kollega. Detta är kvinnan som gör alla andras liv lite bättre, och jag kan säga att det är min mamma, det är jag så sjukt stolt över. Idag är en dag som är till för att visa sin uppskattning för sin mamma lite mer än vanligt, så gör det. En dag önskar jag att jag kan bli lika bra som du. Så till dig min fina mamma på morsdag: jag älskar dig med hela mitt hjärta, hoppas du fick en bra dag med den uppskattning du förtjänar. 
 
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0