Mys-kväll med min underbara familj

 
Igår åt vi pappas goda gryta till middag, åhh vad jag gillar den. Jag älskar middagarna med min familj, de är alltid så mysiga, och igår var den extra bra. Efter maten åkte jag och mamma ner till ICA för att handla eftersom jag åkte på att göra kladdkaka till idag. Så gårkvällen spenderades i köket, och jag kom i säng strax efter tolv, vilket inte var bra för min förkylning, men men. Idag ska vi först hem till en kompis-familj på lunch och sen vid fyra tiden så ska alla vi till en annan kompis-familj för middag och annat kul. Så tillbringar jag min midsommarafton, hoppas ni får en bra dag allihopa. 
Kram..!!

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0