Min onsdag

Hola..! Det där med uppdatering blev sådär, men här kommer iallafall ett litet inlägg angående min dag. 
Idag var jag ledig. Ska vara med och dansa på skolshowen på fredag, så fick denna dag som kompensations tid. Gick upp halv åtta, städade mitt rum, tvättade kläder och styrketränade. Efter det tog jag en dusch och åt frukost. Vid ett-tiden mötte jag upp Johanna i skolan för att rensa ur skåpen. När vi var klara med det tog vi bussen till IKEA för att införskaffa oss lite nya prylar, bla ramar, muggar, glasburkar, osv. Var hemma runt fyra, drog på mig en klänning och åkte vidare för studenfirande. Runt halv nio så var vi på väg hem, hade vägarna förbi vallen så pappa släppte av mig. Blev lagom utstirrad när man kom i klänning och högklackat, haha. När träningen var slut tog jag sällskap hem med kompisar. Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska gå och fixa en kopp te. 
Kram på er alla..!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0