Mindre bra bloggning

Hej fina vänner!

Jag vill bara säga att jag är ledsen över hur bloggningen har varit senaste månaden. Bland annat så har jag varit borta nu i två veckor, kom hem på tisdagkväll och åkte vidare onsdag morgon. Känner också att designen jag har på bloggen är inte riktigt vad jag skulle önska, så Johanna har lovat mig att hjälpa med mig den så jag får den som jag vill. 
Min dator strular så jag kan inte blogga från den heller.
Just nu är jag uppe i stugan med familjen och en kompis familj. Vi kom upp igår eftermiddags, pratade, spelade spel, åt gott, kollade igenom gamla bilder, och mös. 

Hoppas alla har det suuuper bra, kram! 




Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0