Hello

Hej alla fina!

Jag har strul med min dator och bloggen, så det ända jag kommer lägga upp från och med nu är bilder från mobilen tills allt är fixat. De som vill se bilderna från England kan gå in på Johannas blogg (johannalouize.blogg.se), där de flesta bilderna finns. När min dator är fixad så kanske det kommer upp bilder från resan och lite annat som jag inte har bloggat om ännu.
Idag skulle jag och Johanna åkt på kryssning, men pga sjukdom så blev det inställt. Dagen kommer ändå spenderas med bästavän, får se vad vi hittar på. 
Kram på er alla! 








Kommentarer
Postat av: ebba

svar; åh tack :) ja riktigt mysig stad det! speciellt med göta kanal :)

2014-07-31 @ 18:43:33
URL: http://ebbafridaa.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken fin bild det här är på dig Nikita!! Kram

Svar: Tack fina du!
Kram
nikitaolivia.blogg.se

2014-08-01 @ 19:15:31
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Fin bild

Svar: Tack :)
nikitaolivia.blogg.se

2014-08-02 @ 20:36:35
URL: http://efji.blogg.se/

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0