Mys-dag




Denna dag har varit riktigt bra. Klockan ringde 06:30 och dagen började med en joggingrunda. Efter det så skulle jag lämna tillbaka en cykel till en kompis, när jag hade gjort det mötte jag upp Johanna och vi gick tillsammans till Görväln. Efter typ en timmes bad och simning tog vi bussen till ICA och utförde lite andra ärenden. Kom hem runt 12-tiden och efter det satt jag i flera timmar med min dator (i det fina vädret, så typiskt). Jag hade grejer jag behövde göra och fixa innan min dator kan bli lagad, men nu är det fixat så förhoppningsvis kan min kompis fixa den snart. Runt 17-tiden så åkte jag och Johanna till Vällingby för att gå på mammas Zumba-pass. Kom hem runt 19, åt middag, fixade lite grejer, och sedan vid 22-tiden så kom Johanna, Emelie och Malva förbi för att ha en liten mys-kväll. Vi satt på balkongen och drack te, super mys, kommer lätt att göras om. Nu är jag helt slut och ska gå och lägga mig och läsa en stund. God natt på er fina ni..!
Kram

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0