Onsdag

 
 
Idag är det onsdag och min längsta skoldag, men det gick rätt bra ändå. När jag vaknade imorse så var jag super trött och kände att jag verkligen inte orkade bry mig om kläder så jag drog på mig ett par mjukisbyxor, ett linne och en kofta, även fast mjukis kläder är något jag inte gillar att ha på mig i skolan. Vi hade vikarie sista lektionen så vi fick sluta lite tidigare, pappa kom och hämtade mig eftersom han hade vägarna förbi, och just nu sitter jag i mitt rum och äter frukt. Ska strax börja med mitt SO arbete som ska vara inne snart och sen ska jag försöka mig på lite tyska läxa också. Ikväll blir det nog att följa med på mammas Zumba-pass och sedan myys, behövs efter denna dag.
Kram!
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0