Lite om mig...

Eftersom jag är ny på det här med att blogga så täntke jag skriva lite om mig själv. 
1. Min familj är absolut det viktigaste för mig, kärleken till de är obeskrivlig.
2. På fritiden umgås jag mycket med mina vänner, men framför allt med min absoluta bästavän Johanna.
3. Jag älskar att dansa, det är bland det bästa som finns. Är man ledsen kan man dansa, är man glad kan man dansa, är man arg kan man dansa. Underbart.
4. Min mamma är född i Chile, så jag är halv svensk.
5. Mitt favoritämne i skolan är matte. 
6. Jag har spelat handboll.
7. Jag älskar att kolla på serier, favoriterna är nog One Tree Hill, Castle och Criminal Minds.
8. Te är den godaste varma drycken.
9. Myskvällar med vänner och/eller familj är det bland det bästa som finns. 
10. Någon jag ser upp till och alltid kommer göra är min underbara mamma, någon dag vill jag bli en lika bra mamma som du. ♡
11. Jag älskar att fotografera.
12. Jag har aldrig kollat på Harry Potter, haha jag är inget större fan av fantasy.
13. Något jag också hoppas att jag kan lyckas med i den här bloggen är att inspirera andra. Då menar jag inte i kläder, inredning osv, utan mer om jobbiga/bra saker i livet. Hur man kan se på saker på bästa sätt, hur man kan agera, hantera eller lära sig leva med jobbiga saker i livet. 
14. I framtiden vill jag gärna resa mycket och se mycket av olika delar av världen.
15. Jag älskar att kramas.
 
Kunde säkert har kunnat skriva många fler, men just nu så kom jag inte på mer. Hoppas det var intressant ändå.
Kram
 
 
 
Bild på mig och Johanna från i sommras. ♡

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0