Härlig start

Hej alla fina!
Imorse ställde jag klockan och gick upp för att göra frukost till mig och mamma. Resten av familjen är inte hemma, vilket man märker av. Haha, det är ganska lungt just nu, ovant. Efter frukosten så drog jag på mig träningskläder och gick ut på en promenad. Något jag verkligen har fastnat för på senaste tiden är podcasts. Under promenaden drog jag på ett av Michaela och Dashas avsnitt, de är verkligen sjukt bra.
Idag har jag främst surat över att min dator är helt dum, så just nu skriver jag detta inlägg från våran stationära dator (därav kommer detta inlägg upp väldigt sent). Annars har jag varit med Johanna på eftermiddagen och under kvällen. Hoppas alla har haft en bra dag, kram på er alla..!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0